Zakres:
To pierwsze zlecenie, w ramach którego pisałam dla pary. Podeszłam do tematu z dużą ciekawością z dwóch powodów: po pierwsze, sama działam z mężem i wiem, jak nasze spojrzenia na niektóre sprawy potrafią się dramatycznie różnić, po drugie, czułam, że Kaja, zgłaszając się do mnie, będzie dobrze przygotowana.
W pierwszym przypadku na szczęście się myliłam, a w drugim intuicja mnie nie zawiodła. Miałam przyjemność popracować z Parawizualnymi nad koncepcją ich tekstów na stronę internetową dotyczącą fotografii biznesowej. Tutaj głównym zadaniem było wyłuskać konkret z solidnej dawki materiałów wyjściowych.
Dobra energia i zaufanie, jakim Kaja i Krystian mnie obdarzyli, przełożyły się na świetny flow w czasie pisania.
Zanim skorzystałam z usług Literówki, szukałam copywritera na różnych portalach ogłoszeniowych (dla branż kreatywnych). Copywriterów jest masa! Dosłownie! Zgłosiło się ich może setka. Ale nikt mnie nie przekonał.
Zaczęłam poszukiwania na własną rękę, zatem najlepszym miejscem do tego był właśnie Instagram.
Literówka po wpisaniu frazy "copywriter" wyskoczyła jako pierwsza i po tym pierwszym zetknięciu z jej wizerunkiem zachwyciła. Przede wszystkim, wszystko na jej profilu było spójne, jasne, czytelne i nieskomplikowane (wizerunek, strona www i komunikacja), miało wyjątkowy klimat i charakter, nie było przekombinowane, ale proste a mimo to wyróżniające się i trafiające w sedno. No i więcej nie potrzebowałam, by zakochać się w warsztacie Ani.
Prawdę mówiąc Literówka pomogła wyłuskać z moich długich tekstów ten konkret, mięso, które ma przemawiać do moich klientów. Pomimo, że treść zmniejszyła się o połowę, to jest bardzo konkretna i naładowana tym, co najistotniejsze. Jest to treść, która idealnie współgra z charakterem mojej firmy, która po prostu nadaje kierunek całej mojej komunikacji.
Ania to cudowna osoba, która ma ogromną wiedzę, zna się nie tylko na tym co robi, ale też na marketingu czy budowie stron www. Stąd masz pewność, że podczas opracowywania tekstów weźmie pod uwagę jeszcze inne czynniki, mające wpływ na rozwój Twojej marki lub firmy w sieci. Jej metodyka pracy jest bardzo wyjątkowa. Dogłębna analiza, wchodzenie w buty klientów, porządny research.
Ania zawsze dodaje coś od siebie, nie obraża się jeśli chcesz wprowadzić jakieś poprawki czy zmiany, wszystko tłumaczy, czujesz się przez nią zaopiekowany i możesz liczyć na doradztwo i podpowiedzi. Ania interesuję się Twoją firmą i wchodzi w najgłębsze szczeliny.
Teksty od Literówki są skuteczne, jasne, czytelne i zrozumiałe dla moich klientów. Nie ma niedopowiedzeń. Bardzo dobrze się pozycjonują w Google, choć na tym mi jakoś wielce nie zależało. Mogę powiedzieć, że po współpracy z Anią poczułam ulgę, że coś jest porządnie zrobione, że zadbałam o fundamenty.
Kaja Chęcińska | Parawizualni