Logo już jest, identyfikacja wizualna zaprojektowana.
A co z głosem Twojej marki?
Jak brzmi?
O czym opowiada?
Czy da się go usłyszeć w szumie informacyjnym, czy ginie w kakofonii dźwięków?
Jeśli w Twoje działania wkradł się chaos, realizujesz pomysły od posta do posta bez wspólnego mianownika, teksty na stronie internetowej nie pokazują w pełni Twoich możliwości, a motywacja do prowadzenia firmowego bloga ulotniła się po trzech artykułach, czas na porządki.
Przyjrzymy się Twojej marce – weźmiemy pod lupę Twój sposób działania i cele biznesowe, zastanowimy się, kto naprawdę jest Twoją konkurencją, i odkryjemy Twoje supermoce.
Poznasz lepiej swoich klientów – można tworzyć persony zza biurka, licząc na to, że ich obraz nie rozminie się z prawdą. Ja jednak wierzę, że skutecznym narzędziem marketingowym jest rozmowa. Pokażę Ci, jakie pytania zadać odbiorcom, by uzyskać wartościowy feedback.
Pomogę wydobyć głos Twojej marki. Podpowiem, jakich słów używać w komunikacji, a jakich się wystrzegać. Skąd brać pomysły na content i jak ugryźć recycling treści? Przygotuj się na konkretne wskazówki!
Nie tylko efekt końcowy ma znaczenie – już sam proces działa orzeźwiająco. Warsztaty strategiczne to miks prac odkrywkowych, analizy faktów i licznych momentów „aha”.
Strategia nie jest przepisem kulinarnym. Nie jest też wyryta w kamieniu. To kompas, który wskazuje drogę do celu, ale Ty decydujesz o poszczególnych krokach. Idealnie, jeśli to, co wypracujemy, sprawi, że odpali Ci się mnóstwo pomysłów i jeszcze więcej chęci do działania.
Zależy mi, by strategia była maksymalnie przydatna. Misja, wizja, archetypy marki to nie wszystko. Otrzymasz ode mnie praktyczne wskazówki wdrożeniowe uwzględniające Twoje możliwości czasowe i budżetowe.
Przejrzystą i poukładaną ofertę – wiesz, co oferujesz i jaką wartość dajesz swoim klientom, a to niezwykle uwalniające uczucie.
Znajomość swoich odbiorców – rozkodujesz proces decyzyjny klientów, zyskując wiedzę na temat tego, co ich blokuje przed zakupem, a co do niego napędza.
Wypracowaną propozycję wartości marki – co powiesz na bazę komunikacji, którą wykorzystasz nie tylko na stronie internetowej i w social mediach, ale i w ofertach sprzedażowych czy w rozmowach z klientami?
Konkretny plan dotarcia – pomysły na komunikację w różnych kanałach, dobranych do Twoich preferencji i możliwości (nie musisz nagrywać rolek na TikToka, jeśli zupełnie tego nie czujesz);
Narzędzie do współpracy – jeśli pracujesz z copywriterami i marketerami, przekazując im strategię komunikacji, zadbasz o wspólny mianownik wszystkich działań. Twoja marka będzie mówić jednym, rozpoznawalnym głosem.
Zadasz mi kilka pytań, ja zrewanżuję się swoimi i zobaczymy, jak mogę Ci pomóc.