Może szukasz pomysłów na artykuły blogowe albo zastanawiasz się, co ciekawego można napisać o Twoich produktach?
Dobrze wiem, że siedząc we własnym biznesie, ciężko jest złapać perspektywę i z dystansem spojrzeć na swoje pomysły. Zdejmę z Ciebie klątwę wiedzy i zapewnię powiew świeżości!
Chcesz samodzielnie napisać teksty na swoją stronę internetową i masz tyle materiałów, że wystarczyłoby na trzy solidne strony www? Nie wiesz, jak podzielić informacje i wyciągnąć z nich samo gęste? Pomogę! Wiem, jak trudno jest pracować nad własnymi tekstami, zwłaszcza gdy trzeba… usunąć część z nich.
Pokażę Ci, jak podzielić materiały, jaką strukturę menu i poszczególnych zakładek zaplanować, by całość eksponowała Twoją wartość i jasno komunikowała Twoim odbiorcom, dlaczego warto z Tobą współpracować.
Masz stronę internetową, działasz w social mediach, Twoja marka zaczyna być rozpoznawalna, ale brakuje Ci claimu, który w punkt uchwyci esencję Twojej marki. Ciężko Ci spojrzeć z dystansem na to, co robisz i podsumować to trafnym hasłem?
W czasie burzy mózgów wezmę pod lupę Twój sposób działania, zadam serię dodatkowych pytań i wspólnie wysmażymy claim, który zapisze się w pamięci Twoich odbiorców.
Kto wie, może masz już za sobą 3 wpisy blogowe i zabrakło paliwa na kolejne? Wymyślanie tematów postów idzie Ci jak po grudzie? Pokażę Ci, jak pokonać ten kryzys, by dylematy „co wrzucić na fejsa” nie były już Twoim zmartwieniem.
W czasie mini warsztatu spojrzymy z lotu ptaka na Twój biznes, klientów, Twoje wartości i ułożymy filary treści, które będą wspólnym mianownikiem wszystkiego, co publikujesz. Podpowiem Ci też, jak dobrze ugryźć recykling treści, by Twoje pomysły wystarczały na dłużej.
Pomogę Ci uporządkować i zredagować ofertę, którą wysyłasz potencjalnym klientom. Możemy też popracować nad podstawami Twojej komunikacji – przyjrzymy się Twojej marce, spróbujemy określić jej tożsamość, wydobyć to, o czym jest.
Tematów związanych z tekstami i komunikacją marki nie brakuje – jeśli masz jeszcze inną potrzebę, zgłoś się, na pewno coś wymyślimy.
Umów się na bezpłatną rozmowę wstępną – opowiesz mi o swojej potrzebie.
Ustalamy termin konsultacji, przesyłasz mi wszelkie informacje i materiały, które pomogą mi przygotować się do naszego spotkania.
Opłacasz konsultację z góry – wystawiam fakturę VAT.
Łączymy się na Google Meet lub spotkamy w moim biurze.
Po spotkaniu otrzymujesz ode mnie opracowanie podsumowanie. A kiedy już zaczniesz działać, jestem do Twojej dyspozycji. W ciągu 14 dni od terminu konsultacji będę Cię aktywnie wspierać we wdrażaniu wypracowanych pomysłów.
Jestem w amoku twórczym! Teraz to wszystko widzę! Nigdy wcześniej na to nie patrzyłam. Pokazałaś mi perspektywę klienta w najlepszej oprawie!
Ania podała świetne pomysły na 3 artykuły, które najlepiej trafią do moich odbiorców. I tak się stało.
Literówka to Pani Ania, która na pierwszym spotkaniu potrafiła przelać na papier wszystkie moje chaotyczne, nieskładne myśli i wyobrażenia dotyczące strony internetowej.