„Firma nasza powstała…”.
„Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta”.
Zdarzyło Ci się uciec ze strony internetowej na widok takich treści? Chcesz oszczędzić podobnych wrażeń swoim odbiorcom?
Teksty na stronę internetową i landing page sprzedażowy to moja specjalność.
Możesz do mnie przyjść z layoutem strony internetowej, możemy też zacząć od tekstów. Pisząc treści na stronę, dbam o ich przejrzysty podział i formatowanie w nagłówkach, CTA i inne detale, które mają znaczenie na stronie internetowej.
Lubię pokombinować z nazwami. Przy okazji pisania tekstów na stronę internetową proponuję nazwy produktów czy pakietów usług. Bywa, że produktem ubocznym jest soczysty claim marki.
Napiszę dla Ciebie nieszablonowy tekst „o mnie”. Kto powiedział, że musisz opisywać historię swojej firmy krok po kroku? Może u Ciebie sprawdzi się wyrazisty manifest albo ludowa wyliczanka… Jedno jest pewne – to będzie tekst nie do podrobienia!
Jestem ambasadorką przecinków, czyli korektorką po Akademii Korekty Tekstu Ewy Popielarz. Oddam w Twoje ręce dopracowane teksty, w których każdy przecinek i kropka będą na swoim miejscu.
Jeśli nie posiadasz opracowanej strategii komunikacji, naszą współpracę zaczniemy od warsztatów, na których weźmiemy Twoją markę pod lupę. Brief i mail nie wystarczą, by napisać treści trafiające w samo sedno potrzeb Twoich klientów.
Warsztaty strategiczne to dobry punkt wyjścia do zbudowania komunikacji. Dzięki nim uporządkujesz informacje o swojej marce i jej odbiorcach. Dokąd ich zabierasz? Dlaczego mogą Ci zaufać? Które z Twoich atutów warto eksponować? To tylko pierwsze z brzegu kwestie, którym się przyjrzymy. No i otrzymasz ode mnie opracowany dokument, który uchroni Cię przed pytaniami: „O czym mam pisać na blogu (Fejsie, Instagramie czy w newsletterze)”.
Umów się na niezobowiązującą rozmowę. Zadasz mi kilka pytań, ja zrewanżuję się swoimi i zobaczymy, jak mogę Ci pomóc.
Razem z moim mężem, Tomkiem, prowadzę agencję kreatywną Studio Przy Lesie, w której oswajamy marketing B2B.
W naszym menu serwujemy logo, strony internetowe i – rzecz jasna – copywriting.