Szybki Kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Feblik

Zakres:

Kiedy klient kładzie na stole strategię komunikacji, nie mam wątpliwości, że będzie to dobra współpraca. Marzena Kołodziej, współzałożycielka Feblika – platformy z warsztatami rzemieślniczymi – potrzebowała nowych tekstów na stronę internetową oraz komunikacji mailowej towarzyszącej zapisom na warsztaty. 

 

Już od pierwszego spotkania czułam, że będzie to relacja, jaką sobie cenię, z pełnym zaangażowaniem klienta. 

Twórcy Feblika potrzebowali takich tekstów, które pokażą wyjątkowość tej platformy i wysoką jakość oferowanych warsztatów. Marzena położyła nacisk nie tylko na szeroką ofertę zajęć twórczych, ale i klimat panujący w pracowniach oraz proces selekcji najciekawszych miejsc do Feblikowej przestrzeni. 

 

Ważnym elementem w komunikacji Feblika są również maile – często stanowią jedyny bezpośredni punkt styku między klientami a obsługą. Stąd tak istotny było dobór słów, które zapiszą się w pamięci i pozwolą zbudować relacje.

 

Współpraca była dla mnie wyzwaniem – zależało mi, by stworzyć takie teksty, pod którymi Marzena bez wahania się podpisze. Czuję ogromną satysfakcję, że udało nam się wspólnie zrealizować założenia strategii komunikacji, z uważnością na każde słowo i autentycznym Feblikowym charakterem.

Opinia

„Z Anią nawiązałam współpracę odnośnie stworzenia tekstów na naszą platformę FEBLIK, czyli Platformę Warsztatów Rzemieślniczych, a także stworzenia maili, które wysyłane są do naszych klientów. Dlaczego mówię o tym osobno, ponieważ treści na stroną oraz maila, wymagały od Aniu zupełnie innego podejścia do tematu, bo treści na stroną są jednak bardziej ogólnym komunikatem niż maile wysyłane do klientów, które mogą mieć bardziej bezpośrednią formę.

Dlatego mimo tego, że poruszałyśmy się w tonie i narracji FEBLIKA to jednak potrzeba było kilku smaczków, które budowały odpowiednią narrację, z czym Ania bez problemu sobie poradziła. Oczywiście po drodze tworzenia wszystkich tekstów było kilka wyzwań, które wymagały szczerości i bardzo dużej otwartości, aby się zrozumieć i znaleźć dobre rozwiązanie. Natomiast Ania zawsze przyjmowała mój feedback, aby finalnie przelać na papier to co potrzebowałam, zamienić moje myśli w słowa, dodać emocji bądź konkretów w zależności od kontekstu.

Ania nieustannie dawała mi poczucie, że szukamy takich słów, określeń i sformułowań, które w pełni będą oddawały to co chcę wyrazić, to jak FEBLIK ma się komunikować. Zawsze mi mówiła, że finalnie to my jako FEBLIK podpisujemy się pod tymi tekstami, więc to nam musi wszystko pasować i być takie jak chcemy i potrzebujemy. Dla mnie to była ogromna przyjemność móc współpracować z Anią, pełen profesjonalizm, zaangażowanie i teminowość.

Aniu dziękuję”.

 

Marzena Kołodziej

Współzałożycielka FEBLIKA

Zobacz na stronie: